Tilauksen toimitusmaksu Suomeen on tilauksen koosta riippumatta aina neljä euroa kahdeksankymmentä senttiä
(4,80). Yli 150,- tilaukset toimitetaan ilman postimaksua.
Erikseen sovittaessa myös nouto on mahdollista, jolloin postimaksuja ei
peritä.
Toimitusmaksu EU maihin on aina 14€.
Tilatessasi EU:n ulkopuolisiin maihin, ota meihin yhteyttä selvittääksesi
toimitusmaksun.
Postitamme tuotteet yleensä kahden - kolmen päivän sisällä tilauksesta.
Mikäli tilauksellasi on kiire, otathan yhteyttä, niin saamme tilauksen
nopeasti liikkeelle.
PalautuksetTuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Myöhemmin palautettuja tuotteita emme hyvitä.Palautettavan tuotteen
tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa tuotelaput edelleen
kiinni tuotteessa. Etämyyntiohjeiden mukaan palautuksesta on AINA ilmoitettava etukäteen. Tehdessäsi palautusta laita AINA ensin sähköposti asiasta osoitteeseen
info@hienohelma.fi Palautuksesta perimme 3,- toimituskulut. Jos tuotteiden palautus on asiakkaalle edullisempaa kuin 3,-, voi asiakas itse maksaa palatuksesta aiheutuneen postimaksun.
Tuotteiden vaihto toiseen kokoon tai korvaavaan tuotteeseen on maksutonta.
Maksaessasi Klarnalla 3,- maksutapalisää ei palauteta asiakaspalautusten yhteydessä.
Maksamme hyvityksen noin 7-14 vrk:n kuluessa palautuksen saapumisesta tai
laitamme uuden tuotteen postiin.
Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen yhteissumma laskee alle 150,-, pidätämme palautuksesta postikulujen summan.
Palautuksemme palautustunnus on 637485 ja yhteystietomme Hienohelma, Vanhanpaikantie 57, 41400 Lievestuore.Pakkaa palauttamasi tuotteet
mahdollisimman hyvin ja lähetä ne Hienohelmaan asiakaspalautuksena. HUOM!!! Palautukset on tehtävä aina postin kautta. Smart postin kautta tehdyistä palautuksista tai pakettiosoitekortilla tehdyistä palutuksista joudumme veloittamaan 7,- käsittelymaksun.
Uusien etämyyntiohjeiden mukaan postista noutamatonta pakettia ei katsota asiakaspalautukseksi, tässä tapauksessa veloitamme siitä meille aiheutuneet kulut 15,-
Mikäli paketti ja sen sisältö on kuljetuksessa vahingoittunut, tee siitä
ilmoitus postille jo vastaanottaessasi pakettia. Posti on näin ollen
velvollinen korvaamaan vahingon.
Ota sen jälkeen yhteyttä sähköpostilla sopiaksesi uuden tuotteen
lähettämisestä.