Liittymällä postituslistalle saat ensimmäisten joukossa tietää uutuustuotteista ja alennuskampanjoista.

Maksutavat

Suomen Verkkomaksut

Tervetuloa ostoksille Hienohelmaan!

Tilauksesta lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen, mikäli viestiä ei tule, otathan yhteyttä meihin.

We ship worlwide. Please contact us for more information.

Maksaminen

Hienohelmassa voit maksaa ostoksesi lähes kaikilla suomalaisilla verkkopankkitunnuksilla ja luottokorteilla. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n kautta. 

Mikäli valitset maksutavaksi luottokunnan kortin, toimimme ainoastaan tuotteiden markkinoijana ja toimittajana. Reklamaatiosta vastaa Suomen Verkkomaksu Oy.
 
Suomen Verkkomaksut Oy 
y-tunnus: 2122839-7 
Ohjelmakaari 10 
40500 JYVÄSKYLÄ 
Puhelin: 0207 181830 

KLARNA

Klarna Tili ja Klarna Lasku ovat käytössäsi minkä tahansa suuruisissa tilauksissa. Yli 100 euron tilauksissa vaihtoehtona on maksaa joustavalla Klarnan osamaksulla 3 kk - 36 kk maksuajalla. Takaisinmaksu onnistuu kuitenkin myös valittua maksuaikataulua nopeammin tai jopa yhdessä erässä kerralla. Lue lisää osamaksusta http://klarna.com/fi/kuluttaja/tili.
Osamaksu sekä useiden ostosten tai eri verkkokaupoista tehtyjen ostosten yhdistäminen yhdelle tilille - Klarna Tili

Voit maksaa tilauksesi osissa Klarna tilin avulla. Klarnan Tilillä maksaessasi Klarna avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.
Kaikki Klarna Tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle myös silloin, kun maksat Klarnan Tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi ja väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Klarna Lasku - 14 vrk maksuaikaa
Osta nyt, maksa toimituksen jälkeen. Maksaessasi Klarna laskulla, voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi.

• Saat tuotteen aina ennen kuin maksat
• Maksuaika aina 14 päivää
• Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja
• Aina 14 päivän palautusaika etä- ja kotimyyntilain mukaan
• Lataa laskusi osoitteesta www.klarna.fi
• Mahdollisuus osamaksuun

COLLECTOR

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta Teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

 Mikäli valitset maksutavaksi klarnan tai collectorin, lisätään laskuun kolmen (3) euron laskutuslisä.

Mikäli haluat maksaa ostoksesi tilisiirtona, ota meihin ensin yhteyttä. Tuotteet lähetetään mahdollisimman nopeasti, kun maksusuoritus näkyy meidän tilillämme.

Toimitusehdot

Tilauksen toimitusmaksu Suomeen on tilauksen koosta riippumatta aina kolme euroa yhdeksänkymmentä senttiä (3,90). Yli 200,- tilaukset toimitetaan ilman postimaksua. Erikseen sovittaessa myös nouto on mahdollista, jolloin postimaksuja ei peritä.
 
Toimitusmaksu EU maihin on aina 14€. Tilatessasi EU:n ulkopuolisiin maihin, ota meihin yhteyttä selvittääksesi toimitusmaksun.
 
Postitamme tuotteet yleensä kahden - kolmen päivän sisällä tilauksesta. Mikäli tilauksellasi on kiire, otathan yhteyttä, niin saamme tilauksen nopeasti liikkeelle.
 
Palautukset

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Myöhemmin palautettuja tuotteita emme hyvitä.Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa tuotelaput edelleen kiinni tuotteessa. Etämyyntiohjeiden mukaan palautuksesta on AINA ilmoitettava etukäteen. Tehdessäsi palautusta laita AINA ensin sähköposti asiasta osoitteeseen info@hienohelma.fi
 
Palautuksesta perimme 3,- toimituskulut. Jos tuotteiden palautus on asiakkaalle edullisempaa kuin 3,-, voi asiakas itse maksaa palatuksesta aiheutuneen postimaksun.
Tuotteiden vaihto toiseen kokoon tai korvaavaan tuotteeseen on maksutonta.

Maksaessasi Klarnalla 3,- maksutapalisää ei palauteta asiakaspalautusten yhteydessä.

Tarjoustuotteilla VAIN palautusoikeus. Maksamme hyvityksen noin 7-14 vrk:n kuluessa palautuksen saapumisesta tai laitamme uuden tuotteen postiin.
Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen yhteissumma laskee alle 200,-, pidätämme palautuksesta postikulujen summan.
 
Kirjoita paketin päälle asiakaspalautus ja yhteystietomme (Hienohelma, Vanhanpaikantie 57, 41400 Lievestuore).Pakkaa palauttamasi tuotteet mahdollisimman hyvin ja lähetä ne Hienohelmaan asiakaspalautuksena. HUOM!!! Palautukset on tehtävä postin kautta, käyttäen asiakaspalautusta, postista löytyy asiakaspalautustietomme. Smart postin kautta tehdyistä palautuksista tai pakettiosoitekortilla tehdyistä palutuksista joudumme veloittamaan 7,- käsittelymaksun.

Uusien etämyyntiohjeiden mukaan postista noutamatonta pakettia ei katsota asiakaspalautukseksi, tässä tapauksessa veloitamme siitä meille aiheutuneet kulut 15,-
 
Mikäli paketti ja sen sisältö on kuljetuksessa vahingoittunut, tee siitä ilmoitus postille jo vastaanottaessasi pakettia. Posti on näin ollen velvollinen korvaamaan vahingon. Ota sen jälkeen yhteyttä sähköpostilla sopiaksesi uuden tuotteen lähettämisestä.